geland in Canada

15 juli 2016 - Vancouver, Canada

Met veel spanning bereiken we rond half 11 Schiphol Amsterdam. Bij de vertrekhal staan opa en oma, Jan en Tiny al te wachten. Boardingpass regelen en de koffers wegbrengen. Tja... koffer Harry blijkt dan te zwaar.. even omwisselen met de toilettas en gaan.

Samen met de opa's en oma's nog een kopje koffie gedronken en dan toch maar naar de douane. Om kwart voor 2 stappen we dan toch uiteindelijk het vliegtuig in en zoeken we onze plaatsen voor deze 9 uur.

"De reis was niet echt heel fijn. duurde best wel lang en voelde heel raar aan. toch was het wel mooi", aldus Max.

Toen we aankwamen in Vancouver was het 14.00 in de middag... voor ons gevoel was dat enorm raar. We werden opgehaald door een super de luxe taxi waarin je met 20 personen kon zitten. Ruime taxi dus! Onderweg vertelde de chauffeur allerlei bezienswaardigheden van de stad.

Bij het hotel aangekomen moest Koen bijna zijn handtekening uitdelen aan een taxichauffeur die in hem toch echt de Justin Bieber zag!

Het hotel is prima; een echt klein appartementje met keukentje en koelkast. Ook een zwembad in het hotel, dus die werd meteen met een bommetje door Jeroen ingenomen.

Na 2 uurtjes even bijkomen van de reis gaan we de stad in om iets te zoeken waar we kunnen eten. Het is hier warm wel 25 graden.. dus heerlijk langs het strand gewandeld naar ' English bay'. Daar de eerste hamburger gescoord en er zullen vast nog velen volgen! Tijdens het eten slaat bij enkelen onder ons toch echt de jetlag toe en besluiten we naar het hotel te gaan. En om 20.00 uur ( lokale tijd) gingen bij de meesten toch echt de luikjes dicht. Om ze vervolgens hier om 5.00 lokale tijd weer te openen.. dussss

1. Lucien:
    16 juli 2016
    Best leuk dat jullie zo snel al contact hebben met andere vakantiegangers. Verder heb ik het gevoel dat Vancouver wel veel weg heeft van New york.
    Nog veel plezier en ben benieuwd met wie je de komende dagen op de foro gaan.